Support-avdelingen

Support-avdelingen står til disposisjon for alle innkommende henvendelser for Jobbkretser AS, og fungerer som vårt sentralbord for all kommunikasjon.

Enten du er partner som trenger hjelp til driftsmessige gjøremål eller kunder og medarbeidere som har spørsmål står Support-avdelingen klar på både telefon og e-post.

Alle henvendelser til Support-avdelingen er helt uforpliktende. Support-apparatet står også tilgjengelig ved bestilling for gjøremål som i utgangspunktet er forventet av våre partnere gjennom ansvarsfordelingen. Vi vil ved slike bestillinger sørge for enighet om gjøremålet i forkant. Prisen for slik bistand er regulert i prislisten.

Support-avdelingen står også bak gjøremål som; medarbeider-kontroll, kunde-aktivering, oppsetts-endring hos partner, kredittsjekk, bestilling av HMS-kort og andre BACK-Office-lignende oppgaver.
Det er derfor sannsynlig at du av og til mottar henvendelser fra oss i slike anledninger.

Support er tilgjengelig alle hverdager fra 08.00 til 16.00.

Kan kontaktes på;
Telefon: +47 55 60 78 75
E-post: support@jobbkretser.no

Ved kritiske henvendelser utenom åpningstiden se her:
VAKT-TELEFON

Meny