Reise og overnatting

Flybilletter

Vi bestiller flybilletter via reiseselskapet Egencia. Flybillettene sendes til deg på e-post. 

For god oversikt over billetter og kommende reiser anbefaler vi at du laster ned appen til Egencia. Denne finner du ved å søke opp “Egencia” i Appstore eller Google Play.

VIKTIG:
Det er veldig viktig at du møter opp tidsnok på flyplassen og at du har med deg ID-kort. Det kan forekomme ulike regler basert på nasjonalitet, så det er essensielt at du holder deg oppdatert på gjeldende nasjonale regler. 

Dersom du ikke møter opp til avtalt tid, eller om du mangler viktig informasjon, kan kontrakten din bli terminert.

Hva skal jeg gjøre ved uforutsette hendelser?

Om du av en eller annen grunn ikke rekker flyet, er det viktig at du ringer ressursavdelingen snarest! 

Etter klokken 16 må du ringe vakttelefonen til Jobbkretser på + 47 55 60 78 75, og taste 0.

Reiseregning

Dersom du har avtalt refusjon av utlegg med din personalkonsulent må du levere reiseregning. Det er ikke tilstrekkelig å sende kvittering på e-post. 

Du kan enten levere reiseregningen digitalt via mobil/PC/nettbrett eller fylle ut skjema fysisk og sende til support@jobbkretser.no (husk å legge ved kvittering).

Digital innlevering av reiseregning

 Trykk her for å komme til digital utfylling av reiseregning

Reiseregning i PDF format:

Kost og losji

Alle medarbeidere innkvarteres på Camp Rosenberg, hvor alle måltider er inkludert.

Les mer om campen her.

Spørsmål og svar

Dersom reisen av en eller annen grunn ikke passer må du henvende deg til ressurs@jobbkretser snarest.

I noen tilfeller kan billetten kanselleres kostnadsfritt innen 24 timer.

Dersom beskjeden kommer urimelig sent kan kostnad for endringen tilfalle medarbeider.

Når du ankommer endelig destinasjon vil en medarbeider fra Jobbkretser Handling Service møte deg med et “Jobbkretser”-skilt ved utgangen av flyplassen. Deretter blir du transportert til Rosenberg verft. Du vil også motta en SMS dagen før ankomst med informasjon om sted og tidspunkt for oppmøte og utlevering av utstyrsbag.

Dersom det er er en uke til avreise og du ikke har mottatt billett, og du ikke har funnet den i søppelposten kan du ta kontakt med ressurs@jobbkretser.no.

I de aller fleste tilfeller vil forsinkelse håndteres av flyselskapet, og du må derfor henvende deg til flyselskapet på flyplassen.

Om flyselskapet ikke kan hjelpe deg kan du kontakt oss på telefon: +47 55 60 57 17

Dersom du ønsker å reise fra en annen flyplass enn det som er avtalt må du henvende deg til ressurs@jobbkretser.no.

Vurderingen gjøres per tilfelle basert på pris, tid, og når henvendelsen kommer.

I de aller fleste tilfeller vil forsinkelse håndteres av flyselskapet, og du må derfor henvende deg til flyselskapet på flyplassen.

Om flyselskapet ikke kan hjelpe deg kan du kontakt oss på telefon: +47 55 60 57 17

Fant du ikke det du lette etter?

keyboard_arrow_up