Sende jobbtilbud

Instruks

Dokumentnummer:  KM-8-3-2
Revidert dato: 24.03.21

Opprettet dato: 15.01.20 (Ansvarlig: Kvalitetsansvarlig)
Endret dato: 01.10.21
Prosess: Personellutleie
Type: Instrukser & Rutiner

Ansvar – Partner: har ansvar for å sende jobbtilbud

Ansvar – Kunde:
har ved de rette rettigheter mulighet til å registrere tilbud direkte i kundeportalen

Responstid: Fortløpende

Beskrivelse: Jobbtilbud sendes via Partnerportalen eller kundeportalen. Kunde må være aktiv, ha tilgjengelig kreditt og ikke ha faktura som er gått over forfall.

Jobbtilbud må alltid sendes i forkant av oppstart av oppdraget. Medarbeider skal alltid ha oppdrag når han/hun er i arbeid. Når medarbeider har oppdrag, har vedkommende fått gyldig oppdragsbekreftelse og alle parter er juridisk forpliktet.

Jobbtilbud kan sendes ut til en eller flere medarbeidere. Hvis flere medarbeidere har mottatt samme jobbtilbud, vil det være den medarbeider som først aksepterer jobbtilbudet som mottar oppdragsbekreftelse, og derav er tildelt jobben. Andre mottakere vil da få beskjed om at tilbudet er lukket, og det er ikke mulig å tildele det samme tilbudet til flere. Oppdragsbekreftelse til medarbeider og kunde blir sendt automatisk etter inngående av oppdraget.

Jobbtilbud varsles via SMS og epost som medarbeider har oppgitt på medarbeiderkortet. Varslingen inneholder en link til selve jobbtilbudet. Jobbtilbud finnes også tilgjengelig i kandidatportalen, under menyvalget: «Timelister/Oppdragsoversikt».

keyboard_arrow_up