Avvikle medarbeidere som ikke er i oppdrag

Instruks

Dokumentnummer:  KM-8-3-43
Revidert dato: 24.03.21

Opprettet dato: 15.01.20 (Ansvarlig: Kvalitetsansvarlig)
Endret dato:
Prosess: Personellutleie
Type: Instrukser & Rutiner

Ansvar – Partner: har ansvar for å gi beskjed ved ev. avviklinger utenom det som skjer automatisk ved 6 mnd. inaktivitet. Partner må også videreformidle dersom medarbeider har blitt satt inaktiv av systemet og dette ikke er korrekt, eller om medarbeideren likevel fortsatt skal være aktiv.

Ansvar – System: automatisk oppdatering av inaktive medarbeidere.

Responstid: Fortløpende.

Beskrivelse: Medarbeidere som ikke har vært i oppdrag siste 6 mnd. blir automatisk satt til status: «Avsluttet av rydderutine». Medarbeider mottar en epost om at han/hun er satt til avsluttet og hvis dette ikke stemmer må de ta kontakt. Se tekst under «Automatiske meldinger»: «Avsluttet av rydderutine».

Rutine

Medarbeidere som melder tilbake at det ikke stemmer må varsles til hr@jobbkretser.no, slik at medarbeider kan aktiveres.

Kontakt medarbeider og forsøk å finne aktuelle oppdrag.

keyboard_arrow_up