CV, erfaring og kvalifikasjoner

Instruks

Dokumentnummer:  KM-8-3-29
Revidert dato: 24.03.21

Opprettet dato: 15.01.20 (Ansvarlig: Kvalitetsansvarlig)
Endret dato: 01.10.21
Prosess: Personellutleie
Type: Instrukser & Rutiner

Ansvar – Medarbeider: har ansvar for å oppgi korrekt informasjon og levere CV.

Ansvar – Partner:
har ansvar for at CV, erfaring og dokumentasjon på kvalifikasjoner er registrert.

Ansvar – Jobbkretser:
har ansvar for at rutinen følges opp og måles.

Beskrivelse: CV skal registreres på medarbeideren i Partnerportalen.

CV kan registreres av medarbeider i kandidatportalen eller manuelt i Partnerportalen. En CV kan også mottas i annet filformat og lastes opp på medarbeideren i Partnerportalen.

Medarbeider registrerer CV normalt ved innsendelse av jobbsøknad. CV legges da enten til som et vedlegg til søknaden eller som en CV generert på bakgrunn av data som medarbeider har registrert i opprettelsen av sin profil.

Dersom partner skal registrere CV på medarbeiders vegne gjøres det enten ved å laste opp et mottatt dokument, eller ved å bruke funksjonen for nytt kurs, ny skole, ny praksis, ny referanse.

Dersom det legges inn en tekst i det faste kommentarfeltet “CV presentasjon” vil denne flettes ut i CV som er generert av Webtemp. For at denne skal fungere kreves det med andre ord at medarbeider eller partner har registrert CV gjennom funksjonen og ikke lastet opp et ferdig dokument.

Partner skal til enhver tid påse at personellet innehar den kompetanse som er gjeldende i tråd med kundens kravspesifikasjon/Avrop eller bestilling. All kompetanse skal dokumenteres og lastes opp i Partnerportalen.

keyboard_arrow_up